piątek, 24 września 2010

Galeria Papieru-c.d.

Kolejne kartki z papierów Sasilli, które dostępne są w Galerii Papieru.
Na pierwsze, obrazek został pokryty UTEE, a po zastygnięciu trochę go pogniotłam, żeby szkliwo popękało.

Oczywiście nie mogło zabraknąć zawieszek na prezenty:

Na ostatniej zawieszce ponownie wykorzystałam UTEE, ale tym razem brzegi posypałam dodatkowo białym pudrem do embossingu, który wtopił się w szkliwo i powstał ciekawy efekt szronu. Dorzuciłam również trochę pudru holograficznego, ale tego na zdjęciu tak dobrze nie widać.


A wczoraj podczas pierwszego jesiennego spaceru z Potomkiem zajrzeliśmy do mojego ulubionego sklepu z bibelotami i nie tylko:

... a właściwie, to Potomek mnie tam zaciągnął, bo coś mu się przypomniało i tak oto drogą kupna-sprzedaży, nasz Tytanikolog wszedł w posiadanie tego wieszaka:

A ja w tym sklepie byłam o dobrych kilka razy więcej niż on i nigdy tego wieszaka nie zauważyłam. A podobno do kompletu jest jeszcze kilka rzeczy, które Przemiła Pani obiecała upolować dla Potomka:)
I na koniec Nowy Posiadacz wieszaka w swoim bezzębnym uśmiechu- bezcenne:)

1 komentarz:

Dunia pisze...

Potomek ma dobre oko ;o)
Fajne kartki!