niedziela, 12 czerwca 2011

Czytelnia pod chmurką

Kilka miesięcy temu zaprowadziłam Potomka do naszej osiedlowej biblioteki w nadziei, że połknie bakcyla czytelnika. Wszystkie swoje książki, encyklopedie itp. ogląda i czyta już od początku, środka i końca po kilka razy, a ja nie jestem w stanie nadążać z zakupami nowych pozycji, bo i miejsca już mało, a i ceny książek jakieś dziecku nieprzyjazne;/ Biblioteka jest w pobliżu jego przedszkola i często po zajęciach idziemy coś wypożyczyć, a później wracamy do przedszkolnego ogrodu. I z reguły Potomek z rozpędu trochę pobiega z dzieciakami, ale zaczyna zataczać coraz mniejsze koła i w końcu wyjmuje swoją książkę z plecaka i tak sobie siedzimy razem i czytamy jeśli tylko pogoda sprzyja. A ostatnio bardzo sprzyja:)

Papiery z Galerii Papieru.

8 komentarzy:

Kasia Udalska pisze...

Wspaniały scrap!! Tło idealnie dobrane do tematyki, piękna kompozycja, no i bardzo cieszy mnie fakt, że istnieją wciąż rodzice, którzy pokazują dzieciom, jak cudowną rzeczą jest obcowanie z książkami (chyba mam zboczenie zawodowe :P) :))

Unknown pisze...

Jej, dawno tu nie byłam, a tu takie piękne scrapy i to kilka postów wstecz nawet obejrzałam, tak mnie wciągnęły. Prześliczne ;o)

Idunia pisze...

Tematyka , wykonanie jak zawsze boskie :)

Cindy Gay pisze...

Perfect match to his shirt!

curlyqmosaics pisze...

Such a precious layout! Love the details, and the cloud paper! :)

Niebiesko_Oka pisze...

Cudny scrap!
Wykonany z dbałością o najmniejszy szczegół :).
Kolorystyka iście wakacyjna.

bossanova pisze...

super LO :)

madak pisze...

Bardzo cieszy moje zmysły!